جاروبرقی بخریم یا شارژی ؟
نوشته شده توسط : ahora

BOSCH 18V LI-ION CORDLESS VACUUM CLEANER SOLO | BRIGHTS Hardware | Shop  Online

جاروبرقی برای چه فضاهایی مناسب است؟
اگر مساحت و اندازه خانه شما بالا بوده و یا ریخت و پاش زیادی در منزل دارید، می توانید اقدام به خرید جاروبرقی کنید. جاروبرقی در مقایسه با جاروشارژی به خوبی از پس گرد و خاک و کثیفی های منزل بر می آید. البته در هنگام خرید، به قدرت موتور و توان مکش آن توجه کافی داشته باشید. جاروهای برقی در دو دسته پاکت دار و بدون پاکت تولید می شوند. مدل های پاکت دار نیازی به تمیز کردن مداوم مخزن ندارند. در این مدل ها در مقایسه با مدل های بدون پاکت، بهداشت به میزان بالایی رعایت می شود. البته در مدل های پاکت دار، می بایست پاکت جاروبرقی به طور مداوم تعویض شود. این درحالی است که در مدل های بدون پاکت، نیازی به خرید پاکت جدید نیست و همچنین به راحتی می توانید از پُر بودن دستگاه و همچنین اشیای مکیده شده اطمینان حاصل کنید. استفاده از جاروبرقی های بدون پاکت برای افراد مبتلا به آلرژی و آسم توصیه نمی شود

جارو شارژی برای چه فضاهایی مناسب می باشد؟
جاروهای شارژی برای فضاهای کوچک مناسب بوده و با خرید این دسته از جاروها انتظار نداشته باشید که کل خانه را جارو کنید. اگر در جارو کردن سطوح باریک، کنج دیوارها و مناطقی که دسترسی دشواری دارند مشکل دارید، می توانید اقدام به خرید جارو شارژی کنید. بنابراین برای تمیز کردن مبل، بخشی از اتاق و همچنین اتومبیل بر روی جاروهای شارژی حساب کنید. همچنین اگر به برق دسترسی ندارید، استفاده از جاروهای شارژی کارساز خواهد بود. در زمان خرید جارو شارژی به ولتاژ باتری، نوع پایه شارژر، زمان کارکرد بعد از شارژ کامل و همچنین وزن دستگاه توجه داشته باشید. جاروهای شارژی در انواع مختلفی تولید می شوند. در یک دسته بندی کلی، جاروهای شارژی به دو دسته دستی و پارویی تقسیم بندی می شوند. مدل های دستی در مقایسه با مدل های پارویی، کوچک تر بوده و درنتیجه بدنه بسیار سبکی داشته و به راحتی جابجا می شوند. این مدل ها، فضای کمتری را اشغال می کنند و از این رو برای تمیز کردن مناطقی که دسترسی دشواری دارند (ازجمله کنج دیوارها و سطوح باریک) بسیار مناسب می باشند. در مقابل، جاروهای پارویی برای تمیز کردن کف و فضاهای بزرگ مناسب هستند. همچنین اگر پاک کردن آب و خاک در کنار هم برایتان مهم می باشد، می توانید سراغ مدل های چندمنظوره بروید.

انواع جاروهای شارژی:
جاروهای شارژی در سه مدل دستی و پارویی(عصایی) و هوشمند ارائه می‌شوند که در برخی مدل‌ها از هر دو قابلیت دستی و پارویی استفاده شده است و شما می‌توانید بسته به نوع استفاده خود آن را به حالت کوچک و دستی و یا پارویی و عصایی تبدیل نمایید.

• مدل دستی:

مدل‌ها دستی آن کوچک‌تر هستند و محدودیت حرکتی کمتری دارند و به‌راحتی در کشو و کمد شما جای می-گیرند. برای جارو کردن گوشه‌ها و فضاهای کوچک و غیرقابل‌دسترس، بیشتر از جاروهای پارویی کاربرد دارند. این جاروها سبک‌تر هستند و به‌راحتی جابه‌جا می‌شوند و شما می‌توانید برای نظافت ماشینتان از آن استفاده کنید.

• مدل پارویی (عصایی):

در مقابل مدل‌های پارویی یا عصایی مانند بخارشوی و جاروبرقی‌ها سیمی هستند. اندازه آن‌ها نسبت به جاروبرقی‌های معمولی کوچک‌تر بوده و بسیار سبک‌تر می‌باشد. بنابراین به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را جابه‌جا کنید و با استفاده از سری‌های متنوعی که دارد فضاهای کوچک و غیرقابل‌دسترس را خاک‌روبی نمایید.

این جاروها در مقایسه با جارو شارژی دستی، بزرگ‌تر و سنگین‌تر هستند.

• مدل‌های جارو شارژی هوشمند:

ازآنجاکه در طراحی بدنه این جاروها از سیم استفاده نشده است؛ بنابراین مدل‌های هوشمند آن می‌توانند با استفاده از سنسورهایی که روی آن قرار دارد به‌صورت حرکت افقی و عمودی، تمام خانه را تمیز کنند، بدون آنکه به وسیله¬ای برخورد داشته باشند.





:: برچسب‌ها: جاروبرقی،جارو شارژی ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: